21 Mart 2020 Cumartesi

KARANTİNA GÜNLERİNDE KENDİNİZE DÖNÜN

Karma karış çok çapraşık dolaşık  ne denir bilemediğim günlerden geçiyoruz .Dünya yok mu oluyor?yoksa yeni bir başlangıç mı? bilmediğimiz günlerden geçiyoruz.Belki bir toz zerreciği olabiliriz ancak şimdiki şartlarda steril bir zerreyiz .

Bireysel olarak gereksiz dışarıda dolaşmıyoruz .Dışarıya çıktığımızda eve gelince kırklanıyoruz evi kırkladık .

Toplum olarak hiç de bilinçli olmadığımızı gördük .Sıkıldım deyip dışarıda gezmek ne ya  sorumsuzluk bizi nereye götürecek göreceğiz.

Ben bu sene hedef ve amaç düşünürken karşıma gözüme soka soka ACCESS THE BARS çıktı daha öncede duymuş bazı yazılarını okumuştum ancak hiç derinlemesine bakmamıştım .Araştırmalarım  beni Ferhan Güle götürdü.Çok güzel anlatmış naif sakin ve tamda istediğim gibi .Hayatımda olumlu değişiklikler yarattı .bir çok access öğreticisini dinledim hala toplama aşamasındayım  bakalım nereye götürür beni.

Bu ara bilgilerimi topladım  nasıl bir öğretici ola bilirim onun üstünde çalışıyorum .
İlk olarak yapılması gerekenler:
1-Kendinize bir şükür listesi yapın .Günlük şeklinde olabilir .Yazıp buzdolabının üstüne asabilirsiniz ama her gün okuyun yeni eklemeler yapın  .

2-4 antlaşmayı hayatınıza geçirin .a-Kullandığın sözcükleri özenle seç.
b-Hiç bir şeyi kişisel algılama .
c-Varsayımda bulunma.
d- Daima yapabildiğinin en iyisini yap.
c-Kuşkucu ol ama dinlemeyi de bil.

3-4 Elementi hayatına geçir.
a-Ateş
b- su 
c- toprak
d-hava
Bunları hayatınıza geçirdikten sonra hayatınızın daha kolaylaştığını fark edeceksiniz .Bunları sürekli hale  getirdiğinizde hayatınızın günlük rutinleri olacak ve siz kendi içinizi görmeye hazır hale geleceksiniz .Ben bunları deneme yanılma yöntemi ile öğrendim  çok zaman aldı vazgeçmedim  hepsini bir çok kaynaktan öğrendim. 

Bunlar tamamlanıp sindirildikten sonra kendimizdeki acıları , incinmişlikleri ,kırgınlıkları daha gerçekçi bir bakış açısı ile görebiliriz .Bu da bize EFT yaparken kendimizi çok hırpalamadan sarıp sarmalayarak yumuşak bir iyileşme sağlayacağına  inanıyorum .

Dün bu virüsün getirdiklerine ne kadar hazırım  diye düşünürken ben fark ettim ki 2000 yılından beri yavaş yavaş hazırlanmışım her  açıdan .Belki çok üzülüp hırpalandık ,hayatımıza giren kişiler bizi yordu ancak sıkı hazırlamışlar bizi hayatımıza girip bizi bu yolda hazırlayan herkese istisnasız teşekkür ederim sizi seviyorum ve hepinize hakkımı helal ediyorum .Bir çok beni üzen yoran inciten kişileri affediyor onları kendi hayatlarında özgür bırakıyorum .

Ben kendimce dersler alıp öğreniyorum Sizlerde kendi derslerinizi çıkarın .

Hepimizin yolu aydınlık ve açık olsun sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok: