26 Mart 2020 Perşembe

DEGERSIZLIK DUYGUSUNA E FT YAPIN

Hayat bana güzel yediğim önümde yemediği ardımda .Ama hayat hiç bu kadar zor gelmedi nedeni güvensiz bir  ortamda olmadim insan kendini degersizlik hissine kapılmadan edemiyor .Bu aralar degersizlik duygunuza E FT yapın iyi gelecektir .

Kelimeler bazen anlamsız kalıyor bazen de neyse deyip siliniyor . Bu günlerde geçecek elbette bakalım nasıl bir dünya ile karşılaşacağız .

Günler zaten benim için böyle geçiyordu ancak yaşananlar üzücü değildi ne saçma kızgınlıkları vardı şimdi ne çok farklı şeye kızıyorum  .Kendi icime dondum ve yeniden icsel hesaplasmami yapiyorum eskisi kadar hircin hirpalayici olmadan sarip sarmalayarak  .Meditasyon yapiyorum bazen kendime ne cok haksizlik yaptigimi ve ne cok haksizliga ugradigimi fark ediyorum.kendinize neyi layik gorurseniz onu yasiyorsunuz .Kendinizi sevin kendinize değer verin kendinize saygı duyun ki başkaları da size bunları yapsın .

Fedakar olmak güzel bir duygu ancak kendini feda etmek acı bir duygu . Bilgeye sormuşlar zehir nedir diye Herşeyin fazlasidir demiş . Duygularımızı yasarken de aşırı fedakarlık yorucu ve degersizlik duygusunu tetikler.Sik sik kendinize ben degerliyim kendi degerimin farkindayim demeniz öneririm .

Hayatı uzun bir karantina gibi yaşamaya programladim yemeklerimi bile ona göre yapiyorum suyu bitecek gibi kullanıyorum  . Bu gün sirke yapmak için elma alacağım evde bu sene yaptığımız şirketler var anacak yenisini de hazır tutayım .Aydan bana sirke yapmayı öğretti  onun sayesinde organik şirketlerin var.

Bu ara kitap okuyayama modundayim kafa o kadar dolu ki  ancak iki sayfa okuyorum  gerisi yok .  Dün avrupa yakası dizisini açıp kendi modumuzu değiştirmeye çalıştık bol kahkahli bir gundu.  

BU G

Hiç yorum yok: