15 Ağustos 2019 Perşembe

NİHAYET BİR BAYRAMI DAHA BİTİRDİK

Bayramları ritüel olarak seviyorum.Temizlik yapmayı yemekler,tatlılar hazırlamayı,artık gelenekselleştirdiğimiz piknik kahvaltılarını , bayram yemeklerini seviyorum artık bize sevdiklerimiz geliyor güzel günler geçiriyoruz.Artık benim bayram kutlamalarım var ,zorlamadan sevgiyle hoş görü ile olması gerektiği gibi.Bu bayramda ilk gün komşumuz artık çok yakın aile dostumuz olan Nalan ve Erdal'la güdül de bulunan İn önü mağarasına kahvaltıya gittik .Uzun süredir aradığım huzurdu .Koskocaman bir meşe ağacının altında küçük bir derenin şırıltıları eşliğinde kediler ,köpekler bir arada zaman zaman doğaları gereği kavga etseler de bir aradalar ,sesiz ve huzur içinde kahvaltımızı yaptık .Sabah termosa çay doldurduktan sonra nasıl olduğunu anlayamadığım  bir şekilde fışkırıp elimi yaktım hemen soğuk suya oradan da unun kovasına daldırdım .Kantaron yağı sürdüm ancak derin yanmış gelinceye kadar ıslak bezle idare ettim acısı ancak geçti .Evde sudo krem  vardı her derde deva ondan sürdüm üç gündür çok iyi geldi .

İkinci gün aile ile öğlen yemeği yedik kız kardeşim eşi çocukları geldiler, oğlum geldi.Kavurmalı bir bayram sofrası hazırladık .Her ne kadar bundan sonra kurban kesmeme kararı alsak da.Henüz et yiyoruz zaman ne gösterir bilinmez.Sonra oğlumun geçmiş doğum gününü kutladık artık 30 oldu benim küçük aslanım kocaman bir adam oldu adam derken hakkını veriyor sevgi dolu her canlıya merhametli vicdan sahibi ihtiyacı olmayan hiçbir şeye gerek yok diye bilen tam bir aslan benim oğlum .Güzel bir gündü  hepimiz için .

Üçüncü gün Gamzeyle yüzüklerin efendisini netflix den izledik .Bir gün boyunca güzeldi dinlendik .Dördüncü gün misafirlerimiz vardı güzel geçti.Bir bayramda böylece bitti .

Havalar çok değişken ya kavuruyor ya üşütüyor kavurma safhasını  geçirdik esti gürledi nihayet dün yağdı .

Daha nice huzurlu, dirlik düzenlik ve kardeşçe geçireceğimiz bayramlarımız olsun.Biz birlikte çok güzeliz TÜRKİYEM 

Hiç yorum yok: