29 Haziran 2017 Perşembe

TATİL BAŞLASIN

              İnsan özgür olunca ne yapacağını şaşırırmış deyince gülen ben bir müddet şaşkınlığımı yaşadım ancak anladım ki şaşkınlıktan ziyade özgür olmamak yorgunlukmuş meğer insan o yorgunluğu kolay atamıyor üzerinden.
Dün tatil planlarımızı netleştirmek istedik.Şöyle bir nereye gide biliriz diye, yine ayvalık dedik .Hazırlıksız yakalandık önceden rezerve edilmemişse çok pahalıya patlıyor tatil sıcak bir yandan seçenek kalmıyor birde turist niye gelmiyor diyorlar pahalı kardeşim .Temmuz sonu kararımızı verdik .Şimdi hazırlıklar başlasın ...

Aslında şu an bizim ev tam tatil sessiz sakin ve huzurlu ancak evden çıkmamız lazım bir denize girip  üzerimizdeki negatifleri engin sulara salmalıyız, su bizi şifalandırmalı temiz hava dostlar  mutlu bir telaş.

Ben geçen yıl şamanın gözü  kitabında okumuştum girdiğimiz yerden izin izin alarak girmemizi söylüyordu  mesela ormana girerken ormanın iyesinden izin alın denize girerken denizin iyesinden izin alın bütün denizlerin şifasıyla şifalanın diyordu .Bu da bir yere giderken nasıl kapı çalıyorsak  öyle  düşünün.Ben geçen sene ormandan ve denizden izin alarak girmiştim bütün bir yıl denizi ve ormanı düşündüğümde kendimi yenilenmiş hissettim.

Diyette ilk günler alışma evresi ancak tatlandırılmış sular hem ödem atıyor hem lezzetli .
Maydanoz 
Limon
Yarım ekşi elma
Çubuk tarçın 
Salatalık
Su 
Üzerine içtikçe su ekleniyor  ben sabahları bir yemek kaşığı elma sirkesi de ekliyorum.Acayip ödem atıyor kaynamışından daha güzel.

Hiç yorum yok: