13 Kasım 2015 Cuma

KENDİMİ BİR TÜRLÜ TOPARLAYAMADIM

Kendime gelemedim ... Önce diş ağrısı  sonra diş çekimi sonra diz ağrılarım derken 2 haftadır ağrılar içindeyim ...

Seçimden bir gün önce dişim ağrıdı sonra bütün ağzıma yayıldı ağrı KBB gittim hiç birşey bulamadılar nörolojiye yönlendirdiler.Nöro böyle bir hastalık var: Trigeminal nevralji- ani yüz ağrı ve ömür boyu sürebiliyormuş  .bu hafta gözlemleyip haftaya MR çekelim dendi 

Ertesi gün dişçime gittim ve o taraftaki dişimi kanal tedavisi yapınca benim su içmelerim ve ağrım bıçak gibi geçti bu hastalıkta kişi su bile içerken zorlanırmış ben şişe şişe su içtim Böylece çok şükürler ettim şimdilik o hastalık değilmiş diye inşallah olmazda ...Allah bu hastalığa  yaşayanlara yadım etsin çok zor bir hastalık ben 3 gün hiç uyumadım ağrıdan kıvrandım...Dişçiden geldikten sonra hayatımın en güzel uykusunu uyudum ve Allaha bize verdiği zenginlikler için çokkkkkkkkkk şükürler ettim.

Cuma günü kırılan dişim çekilecekti kanal tedavili olduğu için fazla önemsemedim dişçim de dişim öyle azılı çıktı ki neredeyse çenem dişçinin elinde kalacaktı benim dişçim bayan dişe gücü yetmedi arkadaşını çağırdı erkek gücü ancak dişi alabildi.Dişçiden enkaz vaziyette eve geldim.Bu gün bir hafta geçti hala yeri ağrıyor ve ilaç kullanıyorum hatta yanağım morarmış

Bir sağ kroşe bir sol kroşe derken sırada  dize geldi dün fizik bölümüne gittim film ve MR istedi.Dizimden ameliyat olalı 2 sene bitti içer de durum nasıl bir bakalım ona göre tedaviye başlayacaklar .

Bende durum biraz sancılı bakalım bundan sonra nasıl olacağım...

.İyilikle sağlıkla ve güzellikle dolu günlerimiz olsun her zaman umut

Hiç yorum yok: