1 Ağustos 2015 Cumartesi

DÜKAN VE BİZ

Dükana başaladık ilk dört gün bizi biraz yordu  sürekli et yemek sebzesiz  meyvesizlik  en çokta domates diye haykırasım vardı .Şimdi seyir dönemindeyiz en azından bir gün sebze bir gün et Sebze günleri bayram gibi sabah kahvaltıda domates ,salatalık,balzamik sirkeli güzel bir salatayla başlıyorum o gün yumurta yemiyorum peynir dükan ekmeği  şimdide gojiberry reçeli tabi bunların hepsi tatlandırıcıyla yapılmış .

Diyet zor mu? zor çünki hem yenile bilir şeylerden sınırsız yiye biliyorsunuz ama bir çok şeyde yasak .Ayrıca yağsız ürün bulma arayışı bir çok şeyi evde yapmaya yöneltiyor mesela peynir gibi yoğurdu zaten ben yapıyorum ancak sıra peynire geldi Gamzenin labne deneyimi biraz başarısız oldu .Bugün bende denemek istiyorum bakalım sonuç nasıl olacak .Millet atakta bile kilo verirken ben hiç kilo vermedim ayın 20 sine kadar bakalım ne olacak yılmak yok yola devam Ben direnirim hiç kilo vermesem bile sanki gözle görünür şekilde anneannemin sözünü hatırlatırcasına Zayıflayan birini görünce 'vah yavrum pörsümüş '    derdi bende biraz pörsüdüm gibi görenler zayıflamış buluyor ancak tartıda tık yok .Burada da keçiliğim devrede her halde .


Hiç yorum yok: