27 Haziran 2015 Cumartesi

NEDEN MUSTANG IN RÜZGARI

Ben hep özgür olmak istedim dizginlenemeyen bir özgürlük saçlarımı rüzgara karşı savurmak hani mustang atlar gibi onlarda yelelerini savurarak özgürlük rüzgarını hissetmek isterler  benim gibi atları çok severim ehlileştirmeden önce özgürdürler bende evlenmeden önce  öyleydim veya ben öyle sanıyordum ..

Evlendikten sonra yapmam dediğim bir çok şeyi yaptım ehlileştim uysallaştım hatta saçlarım bile isyankardi onları asla kendi aldığı şeklin dışında yapamazdım sarıp yatardım birtarafı biraz kıvrılmış diğer tarafı dümdüz ...Şimdi  saçlarımda uysalllaştı artık çok kolay şekil alıyor .

Benim saçlarımı savurma kendime özgü olmam hala kendi tarzımım olması okuduklarım yazdıklarım diktiklerim pişirdiklerimde bile bir tarzımın olması çevremde beğeni ile karşılandım ve örnek oldum kimileri benim rüzgarıma kapıldı onun için mustangın rüzgarı koydum bloğumun ismini. 

Hep birlikte özgür günlere

Hiç yorum yok: