6 Eylül 2013 Cuma

KAYGILARIM

ANKSiYETE:
Hayatın akışına gidişine güven duymama
Başladım olumlama cümlesi kurmaya
 Hayatın akışına ve gidişine güven duymamakyan dolayı duyduğum kaygıdan ve güvensilikten kendimi tamamen ve derinden kabul ediyoronaylıyor ve seviyorum...

Bunu yaparken hiç bir şey hissetmedim ya önceki çalışmalarım yada iki yıla yakındır maaşım oluşu hayata karşı kendimi güvende hissetmeme neden oldu...
ARTIK KENDİMİ DAHA GÜVENDE HİSSEDİYORUM 

Birde şimdiki gençliğe bayılıyorum biz yaştakiler umut verdiler.


APSE:
İncinme.küçümsenme .intikam duyguları içinde dönüp durma:

Düşüncelerimin özgürleşmesine izin verme geçmiş artık bitti huzurluyum.

Hafif bir sıkıntı hissettim oda sanki geçti gibi bir tur daha atınca hiç birşey kalmadı.

Ben beş yaşında iken birgece boğazımın sol tarafı şişmişti hastanede yarmışalrdı  beni zaptetmekte çok zorlanmışlardı.Pansumana gittiğimde beni hep ilk sıraya almışlardı...

ozamanlar anneme çok kızgındım her fırsatta kardeşimi koruyup kollardı her seferinde beni incitecek şeyler söylerdi.Hatta bir keresinde beni kömür toplayanlardan aldığını söylemişti akşam babm gelinceye kadar ağlamıştım babam anneme çok kızmıştı bu beni çok mutlu etmişti ...

ARTİRİT:
Sevilmediğini hissetmekeleştirilmek kırgınlık,
Sevgiyim kendimi onaylamayı seçiyorum başkalarına sevgiyle bakıyorum.
10 dan 5 indi Boğazımda bir yumru hissettim beni annem çok eleştirirdi bir yere gittiğimizde eleştiri dolu bakışlarını üstümde hissederdim eve gelince niye öyle yaptım diye başlardı.Sonra eşim devraldı insanlar eleştiri deyince hep kusurlar akıllarına geliyor..Sanki kendileri kusursuz gibi...

2. turda  ben sevgiyim kendimi onaylamayı ve sevmeyi seçiyorum başkalrına da sevgiyle bakıyorum ve turu bitirdim acayip bir rahatlama ve esneme başladı...

İnsan herşeyi unuturmuş ama hissettiklerini unutmazmış eğer farkına varıp birşeyler yapmazsa işte hastalıklara sebep olabiliyor ...


Hiç yorum yok: