2 Eylül 2013 Pazartesi

GÜZEL BİR PAZAR SABAHI

Sabah erkenden kalktım mutfak penceresini açıp dışarıdaki tembilir ...iz ve serin havadan derin üç nefes çektim ...Şükürlerimi yaptım ve başladım kaldığım yerden EFT yapmaya  ...Benim meşhur sorunun allerjilere ne  çok şeye allerjim vardı ...Her sene artarak gidiyordu...

Düya barış gününde barış ve sevgi dolu bir güne uyandım çevremde olanları dillendirip kökleştirmek istemiyorum ...Sevgi ve ışıklı günler dliyorum...

Çalışmanın başında kime allerji oluyorsun?diye bir soruyla karşılaşınca şasırmadım desem yalan olmaz ...Anneme k.valideye eşime...
Annem gittiğinden beri bir takım allerjileri azaldı birde ben annemle ilgili çok çalışma yaptım belki ondan da olabilir...
k.valide hala gıcık durumda yım ...
eşim artık ona istediklerimi direkt söüyorum içimde tutmuyorum...

allerjiler :

Kime allerji oluyorsun?
Kendi gücünü reddetmek...Dünya güvenli ve dostça...Güven içersindeyim...Hayatla barış içersindeyim...
 
Olumlama cümlesi:
Hayatla barış içersindeyim...Herkesle dostça ve güvenli bir ilişkim var...kendimi allerjilerimden serbest bırakıyorum...

! turda 5 indi hafif bir boğazda düğümlenme hissettim daha önceki çalışmaların faydası olmuş ...

2 turda 2 ye indi göz çevresine yaptığım kısa turda kendi gücüme güveniyorum gücümün farkındayım hayatla barışıgım kendimi seviyorum kimsenin benim  güvenimi sarsmasına izin vermiyorum dedim içimden dökülen kelimeler diyorum ben buna ...

3 tur  artık hiç bir şey hissetmiyorum 0landı,,,

İçimden dökülenlerin son kısmına takılıp başlıyorum turlamaya  Kimsenin benim güvenimi yani hayata karşı güvenimi sarsmasına izin vermiyorum kendimi seviyorum kendime güveniyorum tamamen ve derinden kabul ediyor onaylıyor ve seviyorum..

!.turda 4 de düştügöğüsümde hissettim sanki bir ağırlık vardı...Bazı allerji çalışmalarımda sanki filler göğüsümde tepişiyorlar gibi hissetmiştim ...
2. turda 0landı...

Anladımki bu dünya benden  bir başka ben yok...

Hiç yorum yok: