30 Ağustos 2013 Cuma

EFT çalışmaya başladım yeniden

yeniden EFT yapmaya başladım bu günde ağrı ve sızılarıma yaptım...

Ağrı ve sızılar:
Sevgiye hasret çekmek dokunulmayı özlemek .
Kendimiseviyorum ve onaylıyorumsevecen vesevilen biriyim.

olumlama cümlem sevgiye ve dokunulmaya hasret çekmekten dolayı oluşan ağrı ve sızılardan kendimi tamamen ve derinden onaylıyor ve seviyorum sevecen ve sevilen biriyim.

Başladım EFT yapmaya nefesim kesilir gibi oldu kelimeleri söylerken peltek çıkmaya başladı ilk turda 8 indi 
ikinci turda5 indi konuşmam ve nefes alışım rahatlamaya başladı.
üçüncü turda göz çevresine turlarkeniçimden gelen duyguları söyleyince kendimi değersiz hissetmekten korktuğumu söyledim ve duygu 3 indi Dördüncü turda duyguyu 0 ladım nefes alışım rahatladı ve kelimeler net bir hale geldi .

Kendimi değersiz hissetmeye  iki tur EFT yaptım ve  bu duygunun hislerindende rahatladım .

Bu gün ve dün yaptığım EFTleri bir hafta sonra tekrar bir daha yaparım böylece sağlaması yapılmış olur .

İnsanlar dokunulmaktan mahrum kalırsalar kendilerini sevgisiz kalmış gibi hissederler ve bu hücrelerin hızla ölmesine sebep olurmuş .Dokunulmadan büyütülen bebeklerin bağışıklık sistemleri çok zayıf olurmuş .Birde bebeklerde güven duygusu bir yaşına kadar gelişirmiş onların yanında olduğunuzu hissettirin ..Ben çocuklarım bebekken onların canlarını yakarcasına sevdim hatta bizim ikizleri nerdeyse dövdüm sıkıştırdım ...Bütün sevgimi hissettirdim .Bana ne söylersem güvenirler.Kendilerine güvenen çocuklar yetiştirdim sadece sevgimi hissettiler.

İnsanlara sarılmaktan korkmayın sarılın ve size salırılınmasına izin verin.İnsanları kendinizden uzaklaştırırsanız bir daha size yakınlaşamazlar .

Hiç yorum yok: