16 Ağustos 2013 Cuma

BU SENE MUTLU BİR BAYRAM GEÇİRDİK

Hayatım boyunca hep sevdiklerimle huzur içinde bir bayram sabahı hayal etmişimdir ... Mutlaka bizi gıcık eden biri çıkmıştır. Ben ne kadar bayram ruhu yaratmaya çalışırsam çalışayım birisi çıkıntılık yapmıştır. Bu bayramda sadece ben ve çocuklarım vardık. Sessiz sakin huzur içinde. Güzel bir bayram sofrası hazırladık. Ben her zamanki gibi erken kalktım çocuklar hayallerindeki gibi geç kalktılar. Güzel bir kahvaltı ve hep istediğim gibi sevdiklerim...

Çok şükür daha ne isterim...

Bu sene babanne köye gitti eşimde tatile gitti. Bu sene bayram huzur ve dinlenerek geçti. Nice huzur ve şeker tadında bayramlara...


Uzun süredir bloguma birşeyler yazımıyorum ameliyatlar ve iyileşme süreci boyunca bir çok dizi ve kitap okudum kafamı boşaltım ve yeni çalışmalara ufuk açtım. Ramazan her zamanki gibi beni çok zorladı. Ancak canım Gamzem'le çok güzel tutuk oruçlarımızı kimseye bulaşmadan dalaşmadan oruçlu olduğumuzun farkında olarak...                   

Ülkemizin geçtiği döneme kayıtsız kalmadık içimiz yanarak seyrettik  yanan  canları din adına yapılan vicdansızlıkları. Başkasının canı yanarken oh diyenlerden vazgeçtik. Hayatımızda büyük bir temizlik yaptık çoktan yok olması gerekenler kendiliklerinden çekip gittiler...

Canım bir tanem güzel kızım blogumu çok beğendim ellerin kolların ayakların dert görmesin...seni çok seviyorum bir tanem yolun aydınlık ve açık olsun... Kanatsız meleğim benim...

Hiç yorum yok: