13 Haziran 2012 Çarşamba

Sıcak dahada sıcak olacak

Sıcaklar birden bastırdı Ankara yanıyor ...Bizim ev ikimisli sıcak  oluyor ...Bu sene nasıl oruç tutacağız merak ediyorum ...Ben iki haftada üç kilo verdim çok büyük moral oldu ama aynı şeyleri yemekten içim bir tuhaf oluyor tavuk, yumurta ,yoğut ,domates Hele salata rejim bittikten sonra uzun bir süre yemeyeceğim herhalde...Saykoyla azimliyiz bu kiloları vermeye ...Bu gün yeniden her yolu deneyip kendime EFT yapacağım kilo ile ilgili ...Benim kiloyla barışık olmam bu konuda  beni zora sokuyor hagi cümleyi kursam aman o çok önemli değil kilolu olsam çokmu ? önemli sanki diyorum ...Bu gün her yerden saldıracağım bakalım sonuç ne olacak ...

Ne kadar çabuk geçti yıllar oğlum bu gün mezun oluyor  canım benim kendi işini kendi gören halinden hiç şikayet etmeyen Bitanem ...inşallah hayat sana en güzel yönleri ile gelir seni seviyorum benim aslan oğlum hem burcu aslan hemde kendi aslan...


Hiç yorum yok: