2 Haziran 2011 Perşembe

Doya doya baharı yaşamak

Ne kadar zamandır yapamadığım birşeydi...Bahar geldiğinde sonuna kadar camı kapıyı açamadan içeriye tıkılı bir halde yaşamak ...Camı açıp derin derin nefes alamamak ...
İnsan yapamayınca anlıyor en basit şeylerin kıymetini ...Bu sene cam kapı ardına kadar açık derin derin nefesler alıyorum doyası...Avuç dolusu çilek yiyorum iğde ağaçlarının altında oturuyorum ...
Bir zamanlar hasret kaldığım herşeyi yapıyorum ...Bunları yaptığım EFT seanslarına borçluyum ...Ara sıra birşeyler dokunmuyor değil ancak kolayı var bir kaç tur EFT yapıyorum hokus pokus geçip gidiyor ...

Hayatım yoğun bir tempoda geçiyor ...Kimi zaman kımıldamaktan aciz uyuşmuş şekilde kitap okurken kimi zamanda oturmaya vakit yok ...Biraz farklı insanlar görmek istiyorum ancak sanki ayağımda görünmez parangalar var kıramıyorum zincirlerimi ...

Ancak hayatım güzel bir yola girmeye başladı ...Ben olumlu düşündükçe bana güzllikleri ile gelmeye başladı ...Bu ay emekli oluyorum ...Canım babam beni yıllar önce bağ kurlu yapmıştı ve primlerimi ödemişti ve nihayet emekli oluyorum bir zamanlar ne kadar uzak görünmüştü bana ...Artık kendi param olacak ...Belki birileri küçümseyecek ancak benim ...

CANIM BABAM HERŞEY İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SENİ ÇOK SEVİYORUM İYİKİ VARSIN VE BENİM BABAMSIN...

Dr gittiğimde tam kan tahlili yaptırdım ve bütün değerlerim normal çıktı sadece romatizma sevyem 4 misli normalden fazla çıktı bu yüzden ellerim ve ayaklarım puf puf şişti kullandığım ilaçlar çok iyi geldi ...Bu gün bu yazıyı yazarken aklıma neden bu konu üzerine EFT yapmadığım geldi bu gün yapayım ...

Bu ara kendime bir kaç tişört diktim çok hoş oldu bu günde pantolonumu dikip bitireceğim...
Hepimizin yolu aydınlık ve açık olsun sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: