23 Haziran 2011 Perşembe

Demli bir çay ,acı bir kahveen koyusundan bitter bir çikolata ve güzel bir kitap

Bu ara kendimi kaptırmış kitap okurken sevdiklerimde bana eşlik ediyor ...Çayımı içerken aldığım haz ,kahvemi içerken mis gibi kokusu ,çikolatanın hem tatlı hem acı tadı işte budur ...hepsini şekersiz seviyorum gerçek tatlarını almak için...

Bu sene baharıda doyası yaşıyorum derin üç nefesimi camı açıp mutlaka önünde yapıyorum mis gibi iğdeler ,hanımelleri ,güller kokuyor derinlere ta içimdeki hücreleri dolduruyor ...Ne kadar özlemişim içime dolmalarını derin derin solumayı ...Ta hücerlerimde hissetmeyiçok şükürki eft yapabiliyorum ve kendime faydalı olabiliyorum...

Yakında kayınbiraderimin oğlunun düğününe İstanbula gidiyoruz...Özlediğim şehir karışık karmaşık heryeri yok edimeye çalışılmış ama yinede güzel ...Ben İstanbulda yaşamayı değil ancak gezmeyi çok seviyorum ...

Bu aralar yukardaki dörtlüyü hiç yanımdan ayırmıyorum mutlaka kitap okurken biri bana eşlik ediyor ...kendime yeni kapılar yeni keşifler arıyorum...


Hiç yorum yok: