29 Mart 2011 Salı

öz güven eksikliğine dün EFt yaptım

Dün gece bir ara uyandım saat 3 civarıydı...Uykum kaçınca sürekli ertelediğim özgüven eksikliği için EFT yapmayabaşladım direk daldım konuya gecenin bir yarısı detaylandırmadım...ÖZGÜVEN EKSİKLİĞİMDEN DOLAYI KENDİMİ DERİNDEN KABUL EDİYORUM ONAYLIYORUM VE SEVİYORUM son turlarda ARTIK BU DUYGUDAN ÖZGÜRLEŞMEYİ SEÇİYORUM DEDİM...
Önce nerede hissettiğimi pek kestiremedim ancak fark ettim ki burnum sanki mandala kapatılmış gibi tıkanmıştı ve ben nefes alamıyordum ...son turda ben özgürleştikçe sanki burun açıcı kullanmışım gibi derin derin nefesler almaya başladım ...

Çekirdek inaç sitesindeki anne sevgisinden yoksun kalan insanlarda huysuz bacak sendromu olacağı Kendini sevdirmek ve annenin beğenisini kazanmak için elinden gelenin fazlasını yapmaya çalışmak gibi şeyler sıralanmıştı daha sonra Nil Gün ün bir programda söylediğiyle birleşince işte bende olan sonuç ortaya çıktı öz güven eksikliği ...

Beni tanıyan bir çok kişi buna pek inanmaz ancak olan bu ...Ben hayatım boyunca anneme kendimi onaylatmaya beğendirmeye çelıştım ...Bu beni çok yordu incindim kırıldım ...Fakat yinede başkalarına tanıdığı toleransı bana tanımadı...Benim ayağım sürekli hareket halinde idi ayakabının içinde ara sıra çıkan veya hareket eden buda annemi çileden çıkaran bir olaydı hatta birtek annemin ayağına basardım servis yaparken ...Annemin vefatından sonra bende bu ayak hareketleri neredeyse yok oldu ...
Bu sonuca varmışken erteleme huyum yüzünden dün geceye kadar EFT yapamadım dün gece nihayet yapa bildim ...Bu gün detaylı bir çalışma yapayım artık ...Ben alerjilerimde de hep burnumun tıkandığını hissderrim bu konuyla bağlantısı ola bilir ...

Kendimi güvensiz hissettiğimde nefes alamıyorum sanki boğulacak gibi oluyorum...

Benim annem beni özellikle hep EĞER sevgisi ile sevdi...Eğer şunu yaparsan seni severim yaptığım şey bitince yeni eğerler buldu hep ...Bu yüzden ben sevdiklerimi kaybetmekten hep korktum sevdiklerimi herşeye RAĞMENsevdim ...

Ama artık benimde sevgim çeşitlilik kazandı kimilerini EĞER ,kimilerini ÇÜNKÜ,kimilerinide RAĞMEN sevgisi ile sevmeyi öğrendim ...

Hiç yorum yok: