27 Mart 2011 Pazar

Hoş geldin bahar

Uzun süre bahar gelecek diye korkan ben artık mutlulukla karşılıyorum baharı ...Eskiden yolun karşısındaki badem ağacından anlardım ilk bademler çiçek açar bina yapıldı gereksiz yere kestiler bademi ...Şöyle çevreme bakınca hiç birşey hatırlatmıyor artık mevsimleri ...Bizim milletin yoketme arzusundan dolayı doğru dürüst ağaçta kalmadı çevremizde taş kaya her yan ...Neyse çok uzun mevzular bunlar ...

Sabahları kalkıp dışarıdaki güneşi hissetmek çok güzel kıştan sonra ...Bu aralar kendimi dinleme modundayım yine kimi zaman kırıcı, kimi zaman can acıtıcı olsada aradan güzelliklerde sıyrılıp çıkıyor ...Bir tat bir doku bir koku alıp geçmişe götürüyor insanı ...Bu aralar bimdeki jöle şekerlere taktım çocukluğumun şekerleri ...Ayrıca güllü lokum ve gül şerbeti ...Azmı aşırmıştım anneannemin gül mayalarını ...

Hele kahve içerken çocukluğumun dipleri içmem aklıma geliyor hatta telveleri yerdim ...Sonra nescafe ,Türkiyede yoktu ozamanlar yurt dışından gelirdi sabahları ders çalışırken iyi giderdi...Sonra annemle kahve keyifleri başladı ...Emine teyzemle hem içtik hem fal baktık ...Şimdide canım kızımla içiyorum sakızlı lokumla birlikte ...

Kaybettiğim tatlara ve kişilere özlem duyuyorum... Elimdekilerinde kıymetini biliyorum ...

Hiç yorum yok: