11 Nisan 2009 Cumartesi

NE ÇOK BEN DEDİM BU ARALAR

Ne çok ben dedim bu aralar hep kendimle uğraşmaktan başkalarını göz ardı ettim .ancak bencillikten eser yoktu benliğimin içinde ...

Ne çok ihmal etmişim beni sanki hasretle sarıldım içimdeki bene yılların özlemi ile konuştum yazdım EFT yaptım coştum taştım ...Artık EFT yi aştım öğrene bileceğim her şeyi içime sindirerek öğrendim ...EFT nin çok faydasını gördüm ve kendimce yollar buldumuygulamak için ...En önce kendini tanımak ve içinizden her ne geçerse geçsin saçma bile olsa kendi listelerini hazırlamak çok önemli.Yaptım 45 yıllık listemi hiç bir şey atlamadım .Acımasızdım liste yaparken kimseye söyleyemediklerimi yazdım listelerime sakladım önce kimse görmesin diye sonra başladım eft vuruşlarına ve ne çok şeyi aştım içimde inşaat alanları oldu yıkıntılar arasında dolaştım bir müddet sonra alanı temizledim ...

Şimdi yeni bir metod öğreniyorum PEAT bu metodu kitabını alalı neredeyse bir yılı geçti bana da çok faydası olacağını biliyorum ancak okumaya yeni başladım ...Ne sabır diye bilirsiniz ancak ben zannetiğiniz kadar sabırlı değilimdir ...Hele daha gençken maymun iştahlı idim .Başlar yarım bırakırdım bir çok işi ancak çok uzun süredir başladığım işi bitirmeden yeni bir işe başlamıyorum..

Ben öncelikle EFT yi öneriyorum eğer EFT de başarı gösterirseniz peat geçin derim .Peat çok güzel bir yöntem ancak kapsamlı ve yapılması gereken bir çok şeyi var EFT yapan kişi eğer başarılı oluyorsa PEAT daha kolay öğrene bilir gibime geliyor.

Şu anda sadece kitabı okuyorum henüz üstünde çalışma yapmadım Bu tekniği öğrendiğimde bir çok şeyi aşabileceğim ...Ha gayret...

Hiç yorum yok: