12 Kasım 2020 Perşembe

GUNAYDIN



Günaydın,yazmayı hatta okumayı bıraktım bu pandemi döneminde hatta bir cok sey bana tat vermemeye başladı. Kendimle basbasa kalmayı istiyorum .Bu ara dikkat ettiğim birsey var yeni hedefler koymaliyim ancak ozaman displine olacağım ve
 yeniden tempoya kavusacagim. Bu dönemde her ne kadar zor görünse de  Ben hayatımın hiç bir döneminde zorluklara pabuç bırakmadım , bundan sonrada bırakmam.


Belirsizlik bazen insanın üstüne kalın bir sis tabakası gibi çöksede mutlaka bir ışık vardır bir yerlerde.


Günler yemek ,temizlik, dizi  izlemekle geçiyor. Kediler iyiki varlar onlar evin eğlencesi.








G


Kız kardeşimin ikizlerin dogum günleri idi 6 kasım .Onlara bir tane seçmen şapka diktim çok güzel oldu birde hedwig baykuş diktim  çok mutlu oldular gamze de monster book yaptı çok güzel bir gun geçirdik  sosyallesmeyi ozlemisiz. 



Hiç yorum yok: