17 Temmuz 2017 Pazartesi

DOĞAL YAŞAMA DÖNÜŞ

Hayatımıza bakınca ne çok şeyi hazır alır olduğumuzu gördük .  Bu bazen iyi uğraşmıyorsun ama  zararlarına baktığımızda ne çok şey alıp ne çok zarar vermişiz kendimize diyoruz .

Biz 1,5 sene dükan diyeti yaptık güzelde kilo verdik .Ben 23 kilo verdim .Bu beni çok rahatlattı , daha rahat yürür hale geldim .Ancak kullandığımız bazı ürünler tatlandırıcı, süttozu,jelatin ,diyet kola gibi  bize zarar verdi .Bunu yeni fark ediyoruz.  Şunu da söylemeden geçmeyeyim dükan bunları kullanın demiyor bulduğunuz uygulayıcıların tariflerinde var .Yani sonuç dükanında zararlı yanları var en buyuk zararı meyve yiyememek .Bu yüzden farklı kaynaklara yönelmek .

Biz hayatımızda yeni bir dönem başlattık  hayatımızdan doğal olmayan her şeyi elimizden geldiğince çıkaracağız .Buna şekerle basladık .Kızımın seyrettiği şeker belgeseli onu motive etti .Hayatımızdan doğal olmayan yani rafineri edilmiş şeker  çıkınca yenilecek içilecek şeyler sadeleşti .

1.içecekler :su ,ayran,maden suyu,süt.Birde limonlu, yeşil elmalı,tarçın, maydanozlu detox suyu
2.Meyveler:muz hurma bunları şimdilik tatlandırıcı olarak kullanıyoruz yarım muz büyükse 1 küçükse 2 hurma . 
Olgunlaşmamış meyveler ve yeşil elma  Çok tatlı meyvelerden küçük porsiyon .Dün kendimize çikolata yaptık tane muz iki hurma yarım kahve fincanı süt ve kakao iyice blendırdan çekip silikon kalıplara döküp buzlukta bekletiyorsunuz kahvenin yanına süper .
3.paketlenmiş hiç bir gıda almamak  mümkün olabildiğince raf ömrü uzatılmamış gıdalar yemek mesela ev yoğurdu gibi ben eskiden yoğurdumu kendim yapardım ancak çocuklar yememeye başlayınca yapmaktan vazgeçmiştim tekrar başladım ve şimdi kavanozlara yapıyorum ve
fırını  ısıtıp kapatıyorum  içine diziyorum 4 saat sonra taş gibi yoğurdum hazır.
4.Ekmeğimi kendim yapıyorum henüz istediğim unu bulamadım beyaz undan yapıyorum ama içine zencefil ,zedeçal,tarçın karışımı koyuyorum ve hiç şeker koymuyorum yarım ölçü tuz koyuyorum . Hepimiz yiyiyoruz bir aydır eve ekmek almadık .Benim makinam arçelik çift hazneli olandan ve çok memnunum  tavsiye ederim. 

Şimdilik bu kadar hayatımız normale döndü diyet yapıyoruz diye kasmaktan kurtulduk yaşam tarzımızı değiştiriyoruz sadece .

Hiç yorum yok: