29 Eylül 2015 Salı

YENİDEN YAZI YAZMAYA BAŞLAMAM LAZIM

Beş yıl önce kendime bir hedef çalışması yapmıştım .Almam gerekenler ,değiştirmek istediklerim ,yapmam gerekenler vardı .

Alma satma değiştirmelerin bir çoğunu yaptım ve bunlar beni mutlu etti hatta çok ayrıntılı hayaller kurmuştum en ince ayrıntısına kadar yaptım hayal ettiğimden bile iyi oldu .

Yapmam gerekenlere gelince  kilo vermek ve ingilizce öğrenmek  .Kilo vermeye başladım iki aydır dükan diyeti yapıyorum .Biraz masraflı biraz hazırlık gerektiren bir diyet ama 2 ayda 10 kilo müthiş bir sonuç .Biz Gamzeyle biraz zor veriyoruz  ancak gözle görülür şekilde verdik .Buda  bana ikinci sözümü hatırlattı .Kendime bir plan hazırlayıp ingilizceye yeniden başlamam gerekiyor .Okullar açıldı benim okulda açılsın.

Ben kendimi seviyorum artık bu kadının mutlu olması için elimden geleni yapmaya karar verdiğimden beri daha mutluyum .

Yeni hayaller kurmalı yeni hedeflere yönelmeliyim.

Herkesin ve benim hayrıma olacak şekilde yolumuz aydınlık ve açık olsun.

Hiç yorum yok: