8 Ocak 2014 Çarşamba

YENİ YILDA YENİ KARARLAR

Yeni kararlar almam lazım, yeni hedefler belirlemem lazım...
Bir çok hayalim gerçekleşti .Şimdi salonumuda yaptırıyorum hep hayal ettiğim gibi çizimlerini yaptırdım garip bişekilde ustaya güvendim içim çok rahat .

Ben hayal kuraraken bir olabilecek hayaller ,birde ütopik hayaller kurarım .Buda beni hayal kırıklıklrından korur.Hayallerim gerçekleştikçe kendimi dahaumutlu hissederim ...

Yeni hayallerim :öncelikle sağlık diliyorum bir buçuk yıldır evdeyim dışarı çıkıp özğürce dolaşmak istiyorum .Bunun içinde hareketlerimi düzenli yapmalıyım kilo vermeliyim .Artık kendim için bir şeyler yapmalıyım öncelik ben olmalıyım hazır herkes benden umudunu kesmişken ...

Ayvalıktaki ev porojesini gerçekleştirmek için alt yapı oluşturmalıyız...

Bu gün karanlık kasvetli bir havaya uyandık ama benim keyfim yerinde evim sıcak açelyam açmış güzl bir kahvaltı zaz eşliğinde şu an yazımı yazı yorum..

Hiç yorum yok: