24 Nisan 2013 Çarşamba

UZUN BİR ARADAN SONRA YENİDEN SİZLERLEYİM

İkinci ameliyatımıda 8 nisanda oldum dünde gidip dikişlerimi aldırtım ... Sol diz sağ dizden daha kötüydü ancak sağ dizim uzun sürede o hale gelmişti sol dizimde kısa sürede ötekinden kötü olmuş . Kıkırdaklar kırılıp dökülmüş minüsküste yırtıklar çoğalmış hatta cidi bir yırtık bile vardı ben ameliyat sırasında seyrettiğim için rahtlıkla fark ettim aradaki farkı .Herkes nasıl seyrediyorsun diye soruyorlar ama çok korkunç değil .Ben ilk ameliyatımada internetten seyredip gitmiştim .

Her neyse bu ameliyatıda başarıyla atlatım .Canlarım benim bana çok iyi baktılar .Eşim, canım gamzem, ve canım yardımcım melek koruyucu meleklerim benim hepsinin eline koluna ayağına bacağına sağlık .

Rahmeli annem bana dua edeken yavrum elin kolun dert görmesin derdi ben de ayağını bacağını da ekliyorum artık dualarıma.

Bu ameliyatlar bana kendi ayaklarının üstünde durmanın ne demek olduğunu  gösterdi şimdiki halime şükürler olsun bu olayıda atlattım .Sadece ameliyat olmak önemli değil sonrası daha önemli .Bir üç ay daha kendime dikkat etmem gerekiyor .

Bu arada evde kalıp bunaldığım bir ara ulucanlar cezaevini ziyaret ettik galiba mart başıydı .Herkese bir hapsten çıkıp diğerinimi ziyaret ettin dediler .Ancak benim çok dersler aldığım bir gezi oldu o zindanları hücreleri ve koğuşları görmem nekadar bir yere gitmesemde halimize şükretmeyi ve özğürlüğümüz nekadar değerli olduğunu gördüm ve o günden sonra hayatımdan evde hapis kaldım kelimesini tamamen çıkardım .Her türlü konforu yaşayıp hapisim demeyeceğim bir daha.

Bu sıralar alerji mevsimi tamda ve benim yaptittığım EFTler öyle işe yaradıki  dün ottüye gittik her yan çiçek böcek doluydu ve ben hafif bir boğaz  karıncalanmasıyla döndüm .Küçük bir EFT turu yapmamı hatırlattı bana.

Hiç yorum yok: