26 Aralık 2011 Pazartesi


Yine kocaman bir yılı bitirip geldik yeni yaş almaya ...Bu yıl hayatım güzel geçti bazı hedeflerime ulaştım ,bazı yanlışlarımın farkına vardım ...Sevdim ,sevildim hatta silmek istedim kimilerini ...Yaptıklarım ,yapamadıklarım oldu ...Ancak yinede güzel bir yıldı bu yıl ...

Bol bol kitap okudum hatta ekmek arası yer gibi yuttum bir solukta kimilerini öğrendim öğrettim kimi zaman ...

Kimi zaman tebel bir kedi gibi kıvrıldım esnedim durdum hiç birşry yapmamaktan yakınarak ...Bu boş zamanlarda sindirdim parçaladım aslında yanlışlarımı sonra yok etmek kolaylaştı ...

Hdefler koydum hıdıellezde dilekler diledim ilk defa kendim için ...

Yeni tarifler ekledim yemek defterime güzel lezzetler hoş sohbetler yaptım sevdiklerimle ...

En önemlisi sevginin gücünü hissetim tenimde hücrelerimde her türden ...

Ben 2011 sevdim vesselam...

SEVGİ VE IŞIKLA KALIN...

Hiç yorum yok: