26 Temmuz 2011 Salı

Dünki yazımda kendim gibi insanlarla karşılaşmaktan ve hala var oldukları için mutlu olmuştum ...Bu gün Burada okuduğum yazı bana neden böyle hissettiğimi anlattı ...Ben herşeyi kendime çekiyormuşum meğer...

Hayatıma güzel naif ve hoş insanların girmesini hep istemişimdir ...Bingo artık olmaya başladı ...Ben yıllarca şu sözü çok kullanmıştım EL DELİYE BEN AKILLIYA HASRETİM DİYE...Artık bu sözü tamamen hayatımdan çıkarıyor yerineBENİM HAYATIMA HOŞ ,NAİF ,KENDİNİ BİLEN ,KİTAP OKUMAYI SEVEN VE KİTAP SOHBETLERİ YAPABİLECEĞİMM KİŞİLER ÇIKAR HEP BÖYLELERİ BENİ BULUR diye değiştiriyorum ...

Ben dün kendime bu ayın hedeflerini belirledim ve uygulamaya başladım ...
1-kilo problemi bu ay 5 kilo vereceğim ...
2- kuran-ı kerimi türkçe okuyacağım ...
3-kendime bayram için bir giyisi dikeceğim
4-kişisel gelişim çalışmalarımı hızlznıracağım
5-kişisel bakımıma daha fazla öze göstereceğim

Bunlar bu ayki hedeflerim ...


Hiç yorum yok: