15 Nisan 2011 Cuma

Bu aralar okuyacak kitap bulamayınca kızımla dizi izlemeye karar verdik ...Vampir günlüklerini izliyoruz ...İkimizde bayıldık hipnotize bir şekilde izliyoruz...Bize iyi geldi ...

Bu gün babamın evin badanası bitiyor ve bizde kızımla hizmette sınır yok deyip kadınla birlikte işe koyulacağız...Ne garip bizden başka ilgilenen yok ancak lafa gelince fikir beyan eden çok ...Her neyse ben elimden geleni yaparım gerisi neyaparsa yapsın veya yapmasın beni ilgilendirmez...

Bu sene bilgi sayar kursuna gitmeye karar verdim birde yanına ingilizce kursu ekledimmi süper olacak kendim için birşeyler yapmış olacağım ...2 yıldır kendime verdiğim sözüde tutmuş olacağım ingilizcemi yeniden canlandıracağım ...

Annemin ölüm yıl dönümü yaklaştıkça hala ona olan kızgınlığımın geçmediğini fark ediyorum...Hayatı böylesine hoyrat kullananve gereksiz detaylarla kendinide bizide yormasını henüz affedemediğimi fark ediyorum...

Kendime yeni hedefler ve yeni yönler çizmeliyim baharla birlikte bende uyanmalı canlanmalıyım...

Hiç yorum yok: